• Palaute
  • Yhteystiedot
  • Haku
  • Mobile Sensing
  • EnglishEnglish
Sensing Oy
  • Sensing Oy
  • Caset ja palvelut
    • Suunnittelu ja sidosryhmät
    • Laivat
    • Indoor traffic
    • Sairaalat ja laboratoriot
    • Liikuntapaikat
    • Teollisuus
  • Laitteet
    • Tavallisen sähkötilan anturit
      • DGT-ec2
      • DGT-t2
      • DGT-k2
      • DGT-i2
      • DGT-m3
    • Räjähdysvaarallisten tilojen anturit
      • DGT-ec2-ex
      • DGT-t2-ex
      • DGT-k2-ex
      • DGT-i2-ex
      • DGT-ec-ex
      • DGT-eex
      • DGT-kex
    • Kaasunvalvontakeskukset
      • Scan-20 sarja
      • Scan-200 sarja
    • Käsimittarit
      • Riken Keiki GX-3R Pro
      • Riken Keiki GX-3R
      • Riken Keiki 03-sarja
      • Riken Keiki OX-04
  • Perusteet
    • Henkilöturvallisuus
    • Energian säästö
    • Ympäristösuojelu
    • Räjähdysvaara
    • Olosuhderiskit
    • Vaaran arviointi
  • Kaasutietoja
    • Kaasuerittelyt
    • LEL kaaviot
    • Eri kaasuille sopivat anturit
  • Menu Menu

Palvelut

Laivat

Oasis of the Seas ja Allure of the Seas laivat valmistuivat vuosina 2009 ja 2010, ja ne olivat aikanaan maailman suurimmat risteilijäalukset. Aluksen suurin matkustajakapasiteetti 6360 matkustajaa ja miehistön koko 2100. Aluksessa on 16 matkustajakantta ja 2704 hyttiä.

Laivojen suunnittelussa ja varustelussa on kiinnitetty huomiota myös kaasujen pitoisuusvalvontaan ja ympäristökysymyksiin (Green Passport for ships).

Turun telakalta on toimitettu jo kuusi Mein Schiff laivaa TUI-varustamolle.  MS-1…MS-6 laivojen suunnittelussa on huomioitu  matkustajien hyvinvointi ja tilan tuntu.

Edistyksellisimpien teknologioiden käyttö tekee MS aluksista maailman energiatehokkaimpia laivoja omassa luokassaan. Kaikkien ssa Mein Schiff alusten suunnittelussa ja varustelussa on kiinnitetty huomiota myös kaasujen pitoisuusvalvontaan ja ympäristökysymyksiin.

Viking Linen Viking Grace on vuonna 2013 valmistunut laiva on kaikkien aikojen ympäristöystävällisin matkustaja-autolautta. Viking Grace on mailman ensimmäinen autolautta, joka käyttää polttoaineenaan nesteytettyä maakaasua (LNG). Päästöt ilmaan ovat vähäiset.

Aluksen suunnittelussa ja varustelussa on kiinnitetty huomiota myös kaasujen pitoisuusvalvontaan ja ympäristökysymyksiin.

Jacobstads Wapen on kaksimastoinen Pietarsaaressa vuosina 1988-1994 rakennettu kaljaasi. Laiva rakennettiin Pietarsaaren Vanhassa Satamassa talkootyönä ja perinteisiä käsityömenetelmiä käyttäen.

Alus on ollut Pietarsaaren kaupungin uusi symboli, ja sen valmistuminen oli kaupungissa merkittävä tapahtuma, Aluksessa on kuitenkin myös modernit koneet ja turvallisuus-järjestelmät (mm. nestekaasun vuotoanturit).

  • Suunnittelu ja sidosryhmät
  • Laivat
  • Indoor traffic
  • Sairaalat ja laboratoriot
  • Liikuntapaikat
  • Teollisuus
 
Pidetään rattaat pyörimässä!

Sensing Oy

gas sensing technologies

Kaivokatu 22
21100 Naantali

Puh: +358 2 4353 790
Email: sensing@sensing.fi

& safe solutions

DGT – gas detectors

© 2020 All rights reserved // GDPR
Scroll to top