Sensing Oy laajensi toimialaansa vuoden 2010 alussa Mobile Sensing Technologies sektorille. Uudet toiminnot keskittyvät Mobile Sensing – palvelukonseptin suunnitteluun ja toteutuksiin. Mobiilipalveluissa keskitymme ratkaisuihin jotka auttavat sosiaalisen median ratkaisuissa julkisissa tiloissa ja tapahtumissa.

Peter Gréenin vetämällä Mobile Sensing – teamilla on yli 20 vuoden kokemus context aware –mobiilipalveluista.

Mobile Sensing – team on erityinen suunnittelu- ja tuotantoyksikkö, joka keskittyy reaaliaikaisen digitaalisen aistitiedon analysointiin, visualisointiin ja käyttämiseen vaikkapa tapahtumien markkinoinnissa ja markkinointitoimintojen suuntaamisessa kohderyhmille.

Palvelupakettimme "tuotteet" rakentuvat jo olemassa olevien applikaatioiden jatkojalostukseen, ja ovat räätälöitävissä asiakkaidemme erityisiin tarpeisiin. Varmistamme että asiakkaamme saavat parhaat ja sopivimmat sovellukset käyttöönsä.

Meillä on laaja kansallinen ja kansainvälinen yhteistyöverkosto. Voimme muodostaa aina parhaat tiimit yrityksistä, freelancereista, ohjelmistoista ja sovelluksista parhaan vorovaikutuksen muodostamisessa.

Siirretään katseet tulevaisuuteen ja katsotaan mitä voimme saada yhdessä aikaan.

#PolarSankarit

DOOH by Mobile Sensing

Digital Out Of Home, eli Digitaalinen Ulkomainonta on tärkeässä osassa Mobile Sensingin palvelutarjonnassa.

Suunnittelemme ja tuotamme/toteutamme verkostomme kanssa vuorovaikutteisia konsepteja ulkomainontaan, esimerkiksi erilaisten digitaalisten liikeantureiden käyttöön markkinoinnin kampanjoissa ja tapahtumamarkkinoinnissa.

Olemme olleet mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa useita dynaamisia ja vuorovaikutteisia DOOH konsepteja esim. Clear Channel Finland Oy:n ulkomainontakampanjoita.

Esimerkkejä liikeanturisovellutuksista ovat caset, joissa anturit ovat mobiililaitteissa, muissa puettavissa laitteissa tai asennettuina ympäröiviin elementteihin ja ympäristöihin. Myös Internet of Things -ratkaisut ja Big Data toimivat reaaliaikaisina aistitietoina, kun ne ovat yhteydessä kontekstiin.

Digital health motion Sensing Rehaboo exercise games

Mobile Sensing on mukana osakkaana ja partnerina Rehaboo Oy start-up yrityksessä.

Rehaboo Oy:n liikeidea perustuu henkilökohtaiseen tarinaan, jonka tarkoitus on auttaa kaiken ikäisiä ihmisiä huomioimaan liikkeen ja aktivoinnin liikunnan merkitys.

Innovatiivinen aktiivisuuspeli muodostuu pelaajasta, joka toimii liiketunnistuksen avulla peliohjaimena, ja jossa tunnistus tehdään vakiokameroilla pilvipohjaisen tekoälyn avulla. Liikkeet perustuvat fysioterapiaharjoituksiin ja muutaman minuutin päivittäinen pelaaminen auttaa pelaajaa virkistymään.

Peli soveltuu erinomaisesti työpaikkojen taukojumpaksi, fysioterapeuttisiin kuntoutuksiin tai vaikkapa perheenjäsenten välisiin mittelöihin. Tulokset ovat mitattavia suoritteita ja niinpä aito kilpailu voi kannustaa entistä monipuolisempiin harjoitteisiin.

Tilaisuudet ja tapahtumat

Mobile Sensing on vahva osaaja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin alalla.

Olemme toimineet vuosittain www.SXSW.com tapahtumien NordicMade yhteisön järjestelyiden suunnittelijana ja toteuttajana. Lisäksi olemme olleet mukana useissa muissa teknologia-alan startup -tapahtumien suunnittelussa ja toteutuksessa, Suomessa ja maailmalla.

Palvelupakettiimme kuuluvat matkajärjestelyt, majoitukset, ruokailut, pääsyliput valittuihin tilaisuuksin ja yhteiset esittelytilaisuudet. Osoituksena onnistuneista leirijärjestelyistä on, että samat henkilöt osallistuvat näille matkoille yhä uudestaan.

Lisätietoja Mobile Sensing toiminnoista:

Sensing Oy

Mobile Sensing Technologies

Kuortaneenkatu 2
00510 Helsinki

Peter Green
+358 40 570 7911
peter@sensing.fi

© 2020 All rights reserved // GDPR